Today I have received this image from Annette Dickow Munck – thank you so much for sending it to me Annette. Take a look at her website as well. (Photo by Dorthe Krogh).

You can see her wedding rings at the exhibition hosted by Kasia Gasparski in Copenhagen (Guldkompagniet, Kompagnistræde 25, 1208 København K, T: (+45) 3314 1680, www.kasia.dk) – last day is Saturday April 10th. I can really recommend the exhibition. Here is my blog post about the exhibition.

1.foto

Indbakke        X

ArtForward        X

artforwardart@gmail.com        X

Svar
|
annettedickowmunck ?
til Trine

Vis detaljer 8. apr. (11 dage siden)

Hej igen

Jeg sender et foto ad gangen….gammel computer, der ikke er stor nok:)

bedste hilsener fra Annette

On Apr 7, 2010 18:06 “Trine [ArtForward]” <artforwardart@gmail.com> wrote:
> Hej Annette,
>
> Dejligt – filformatet skal være et af følgende: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, ppt, odt, pptx, docx.
>
> 1000 tak
> MH Trine
>
> 2010/4/7 annettedickowmunck <guldsmed@annettedickowmunck.dk>
>
>     Kære Trine
>
>
>
>     Tak for din interesse for mine smykker.
>
>     Fin blog:)
>
>     Jeg kan sende dig lidt fotos. Det skal være TIF?
>
>
>
>     Mange hilsener fra Annette
>
>     On Apr 7, 2010 13:17 “Trine [ArtForward]” wrote:
>>     Hej Annette Dickow Munck,
>>
>>     Jeg har fundet dit website – efter at have besøgt Kasias udstilling af vielsesringe, hvor jeg så dine fine og interessante bud på en vielsesring.
>>
>>     Jeg skriver en blog [ArtForward] om contemporary jewellery og viser billeder af smykker som jeg kan lide og bliver inspireret af. Du er velkommen til at kigge på den http://www.artforward.wordpress.com.
>>
>>     Jeg vil gerne vise billeder af dine smykker på bloggen. Så hvis du har lyst vil jeg høre, om du vil sende mig nogle billeder af dine værker.
>>
>>     1000 tak
>>     MH Trine [ArtForward]
>>     http://www.artforward.wordpress.com
>>     Copenhagen
>>
>
>
>
> —
> Trine Plambech
> WWW: plambech.com
> BLOG: artforward.wordpress.com
> mobil: +45 3023 6622
>
> HAR DU TAGET STILLING: Organdonor – ja eller nej?
> Læs mere på http://www.tagstilling.nu
smykker 006.jpg    smykker 006.jpg
767K   Vis   Download
Svar

Videresend

Trine [ArtForward] ?
Hej Annette, 1000 tak – du kan nu se dine ringe på bloggen: http://artforward&#8230;

8. apr. (11 dage siden)
annettedickowmunck ?
Det vil jeg meget gerne. Det er en super fin blog du har lavet, og sans for a…

8. apr. (11 dage siden)
annettedickowmunck ?
hej trine Her er så foto af vielsesringene:) Nu har jeg fået kigget hele din …

12. apr. (7 dage siden)
annettedickowmunck ?
og her et enklet mere.. …og lykken kom fra oven. god aften annette

12. apr. (7 dage siden)
Svar
|
annettedickowmunck ?
til Trine

Vis detaljer 12. apr. (7 dage siden)

jeg skal huske at sige at der skal stå fotograf under mine fotos.

foto: Dorte Krogh

hej igen 🙂

On Apr 8, 2010 21:55 “Trine [ArtForward]” <artforwardart@gmail.com> wrote:
> Hej Annette,
>
> 1000 tak – du kan nu se dine ringe på bloggen: https://artforward.wordpress.com/2010/04/08/annette-dickow-munck-denmark/
>
> Jeg er en god ven af Kasia og som du kan se, har jeg også skrevet lidt om hendes udstilling  – jeg kunne godt tænke mig at vise billeder af dine vielsesringe på bloggen, så hvis du har lyst, må du meget gerne sende mig billeder af ringene (dem med fingeraftryk).
>
> Og send mig endelig billeder fremover også – det er spændende at følge dit arbejde og dele det med de bloglæsere, som også interesserer sig for contemporary smykker.
>
> Bedste hilsner og 1000 tak
> Trine [ArtForward]
>
> Den 8. apr. 2010 16.44 skrev annettedickowmunck <guldsmed@annettedickowmunck.dk>:
>
>     Hej igen
>
>
>
>     Jeg sender et foto ad gangen….gammel computer, der ikke er stor nok:)
>
>
>
>     bedste hilsener fra Annette
>
>     On Apr 7, 2010 18:06 “Trine [ArtForward]” wrote:
>>     Hej Annette,
>>
>>     Dejligt – filformatet skal være et af følgende: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, ppt, odt, pptx, docx.
>>
>>     1000 tak
>>     MH Trine
>>
>>     2010/4/7 annettedickowmunck <guldsmed@annettedickowmunck.dk>
>>
>>         Kære Trine
>>
>>
>>
>>         Tak for din interesse for mine smykker.
>>
>>         Fin blog:)
>>
>>         Jeg kan sende dig lidt fotos. Det skal være TIF?
>>
>>
>>
>>         Mange hilsener fra Annette
>>
>>         On Apr 7, 2010 13:17 “Trine [ArtForward]” wrote:
>>>         Hej Annette Dickow Munck,
>>>
>>>         Jeg har fundet dit website – efter at have besøgt Kasias udstilling af vielsesringe, hvor jeg så dine fine og interessante bud på en vielsesring.
>>>
>>>         Jeg skriver en blog [ArtForward] om contemporary jewellery og viser billeder af smykker som jeg kan lide og bliver inspireret af. Du er velkommen til at kigge på den http://www.artforward.wordpress.com.
>>>
>>>         Jeg vil gerne vise billeder af dine smykker på bloggen. Så hvis du har lyst vil jeg høre, om du vil sende mig nogle billeder af dine værker.
>>>
>>>         1000 tak
>>>         MH Trine [ArtForward]
>>>         http://www.artforward.wordpress.com
>>>         Copenhagen
>>>
>>
>
>
Svar

Videresend

